استاندار خراسان رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد
سرخط خبرها

پیش‌بینی ۶ مکان برای احداث میدان میوه و تره‌بار مشهد

  • کد خبر: ۳۲۸۷۳
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • ۱
پیش‌بینی ۶ مکان برای احداث میدان میوه و تره‌بار مشهد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: مشاور براساس معیار‌های مختلفی، ۶ محل را برای احداث میدان میوه و تره‌بار مشهد پیشنهاد کرده و شهرداری مکلف است نظرات و دیدگاه‌های ذی‌نفعان و فعالان این عرصه را هم به‌عنوان بهره‌برداران اصلی، لحاظ کند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدهادی مهدی‌نیا با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح شده در بحث پهنه‌بندی حریم، کاربری‌های کلان مقیاسی است که در قابلیت استقرار در حریم شهر را دارند، اظهارکرد: یکی از همین کاربری‌ها، میدان بار جدید مشهد است که کلیت ایجاد آن در دستورکار کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا بوده و موضوع جانمایی نیز توسط کمیسیون شهرسازی و معماری در حال بررسی است.

وی در ادامه افزود: مشهد در حال حاضر دارای ۳ میدان میوه و تره‌بار فعال است که همه آن‌ها در مجاورات بزرگراه شهید بابانظر قرار گرفته‌اند.

مهدی‌نیا با اشاره به مشکل ترافیکی پیش آمده برای این میادین، گفت: بخشی از میدان‌های میوه و تره‌بار مشهد کارکرد خرده فروشی پیدا کرده و کلانشهر مشهد با بیش از ۳.۲ میلیون نفر جمعیت نیازمند میدان باری است که تمام زنجیره خدمات را در خود جای دهد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد همچنین تصریح کرد: مشاور پس از امکان‌سنجی، ۶ گزینه را برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار مشهد ارائه کرده که در آن معیارهایی، چون قیمت زمین، دسترسی به معابر اصلی، مستعد نبودن زمین برای کشاورزی و ... مدنظر قرار گرفته است.

مهدی‌نیا در ادامه تاکید کرد: نظرات و دیدگاه‌های ذی‌نفعان و فعالان میوه و تره‌بار بعنوان بهره‌برداران اصلی این مجموعه باید لحاظ شود؛ لذا شهرداری مکلف شده در گزارشی نظرات آن‌ها را هم اعمال کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
این شش مکان درکجاقراردارد؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->